BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

LET'S CHECK OUT!

LIFE DOESN'T NEED TO BE PERFECT. AS LONG AS ALLAH IN MY HEART, MY LIFE FULL WITH HAPPINESS. GOMAWO!

Monday 20 May 2013

BERAKHIR SEM 2

lame betol tak update blog ni. aihh..tapi kalau aku update pon ade ke yang nak baca? hahaha..kesian kat aku. apa-apa pon suka ati la ada yang nak baca ke tak nak yang penting aku nak type jugak. syukur alhamdulillah, even pada mulanya aku kecewa sebab putus cinta, tapi akhir sekali Allah gantikan kekecewaan aku dengan kegembiraan yang tak pernah aku jangka. aku kecewa dengan result aku sem lepas, pointer paras-paras hidung je. 3.13.. nak bagitau kat orang pon aku malu. alhamdulillah, sem ni aku dean list, tapi tu pun dean list paras hidung jugak, 3.55 je. by the way, aku bersyukur. sekurang-kurangnya, aku dah tak kecewa sangat lepas aku dapat tau result aku naik dari sem lepas. walupun happy dengan result tu, tapi aku tetap rasa takut sebab pointer aku naik mendadak. aku tau sebelum ni kalau jadi macam tu, result aku akan turun mendadak balik. tapi insyaAllah, aku akan cuba yang terbaik sem depan. sebenarnya, mood aku da ilang sebab kes ari tu. seriously, aku rasa down sangat-sangat. aku tak sangka benda macam ni boleh jadi kat aku. tapi semua tu takdir kan, aku terima dengan redha. aku tahu Allah da tetapkan yang terbaik untuk hamba-hamba dia. ya Allah, aku nak berubah. aku tak nak jadi macam dulu. tapi takpe la. sekurang-kurangnya lepas ni aku cuma perlu fikir pasal masa depan aku. aku tak perlu pikir nak jaga hati dia. benda macam ni buat aku serik. insyaAllah, buka sem depan ni aku akan buka buku baru dengan azam baru. aku da besar, kena fikir masa depan aku dari sekarang. bila aku fikir-fikir balik, da banyak Allah bantu aku untuk sedar sape dia tu, tapi aku je BUTA. alhamdulillah, aku da celik sekarang. hehehe.. yang penting sekarang bagi aku, Allah is number 1 !


0 comments: